TELEFFEKT AB Söker VD Assistent omgående!

Arbetsbeskrivning

Om du haft tjänsten så hade det varit du som skrivit ihop denna annons!

Teleffekt är ett ungt och piggt företag. Vi har en otroligt fin sammanhållning och jobbar tillsammans för att uppnå både företagets och våra personliga mål. Och det går bra för Teleffekt. Så bra att vi behöver bli fler som jobbar här.

Teleffekt erbjuder telekomlösningar för mindre och medelstora företag. Produkten är efterfrågan och samarbetet med våra kunder bygger på förtroende, service och långsiktighet. En egenutvecklad telefonväxel gör Teleffekt till något unikt och erbjuder alltså inte enbart billigare abonnemang.

Teleffekt har framgångsrikt valt att sponsra olika verksamheter inom idrotten. Vi är t ex huvudsponsor för allsvenska Mjällby AIF. Sedan 2012 är Teleffekt dessutom huvudsponsor för Åhus Beachhandboll Festival.

Teleffekt startades 2009 och har sedan dess av egen kraft vuxit till en årsomsättning på ca 30 miljoner kronor. Idag bär vi ca 20 anställda på tre kontor ? Kristianstad, Ronneby och Åhus.

Arbetsuppgifter:

Assistera VD i dagliga jobbet.

Ta samtal när VD och ibland när säljchef ej kan svara.

Aktivt leta kostnader i de befintliga tjänster företaget har, kontakta leverantörer för att få bättre avtal och sänka kostnader.

Skapa och hantera avtal i våra leverantörers system.

Påminna och följa upp så inget glöms bort.



Exempel på arbetsuppgifter

Kontakta kunder och följa upp hur nöjda de är med våra tjänster och om det är något de vill ändra i dessa eller om det finns ytterligare tjänster de efterfrågar.

Påminna leverantörer och den interna tekniska avdelningen om uppgifter som ska genomföras.

Föra protokoll under möten med kund. Därefter arbeta igenom att så att ändringar eller justeringar som bestämts blir genomförda. Dokumentera och återkoppla till kund och VD.

Säkerställa att dagarna går smidigt, exempelvis tanka och tvätta bilen, hämta lunch och genomföra liknande uppgifter.


Egenskaper hos dig

Du behöver vara hungrig på att ?hugga i?. Arbetet kommer innebära mycket jobb och du kommer behöva vara väldigt flexibel i vad du arbetar med.

Då det är mycket kundkontakt i arbetet samt mycket kontakt med olika leverantörer, både på möten och genom telefon, är det av viktigt att du är social.

Vara organiserad och kunna bryta ner punkter när det finns många saker att göra samtidigt.

Ha bra datorvana och ha lätt att förstå nya system. Exempelvis, om du inte använt gmail innan så ska vi inte behöva lägga mycket tid lära dig det.

Kunna bryta ner utgifter i Excel och därefter arbeta igenom kostnaderna.
Flytande muntligt och skriftligt i svenska och engelska

B - Körkort

VD bor i Malmö och jobbar i norra Skåne vilket innebär att du måste bo i Malmö.
Ni åker gemensamt upp till kontoret i Kristianstad och åter på kvällen för att bli så effektiva som möjligt. Exakta tider kommer variera från dag till dag, men en vanlig arbetsdag lämnar ni Malmö klockan 07.00 och är åter i Malmö klockan 19.00.

Eftersom vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper får du dessutom möjlighet att spela in en videohälsning till oss där du t.ex. kort kan berätta varför du är den rätta personen för tjänsten!

OBS! ANSÖK VIA LÄNKEN NEDAN:
http://youcru.it/eIoAfU

Tillsättning sker omgående. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: YOUCRUIT AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 13 januari 2014

Besöksadress

STORA VARVSGATAN 6A
MALMÖ

Postadress

STORA VARVSGATAN 6A
MALMÖ, 21119

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024