OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På GoStudent arbetar vi passionerat med att bygga upp den globala skolan # 1! Gostudent, med huvudkontor i Wien, Österrike, grundades 2016 och är den ledande, venture-backade Edtech-plattformen. Med mer än 291 miljoner Euro från nationella och internationella investerare växer vi med 20(!) procent varje månad och vi siktar på att växa ytterligare 5-10x på våra internationella marknader under de kommande 12 månaderna!
Vem är du?
Du är ambitiös och självgående! Att nå långt över dina säljmål är en självklarhet - du gillar utmaningar och strävar alltid efter att bli bättre
Du trivs bra i en tillväxtmiljö där ingen dag är en annan lik! Vi växer med 20%, globalt, varje månad!
Du är en vass kommunikatör: Du är varm, öppen och har en glad och energifylld personlighet
Du har en can-do attityd och gillar att testa nya saker. Vi tror på ett “try and fail” hellre än att inte testa alls!
Du är kreativ och kommer gärna med nya idéer för att utmana status quo
En lagspelare! Du gillar att spendera tid med dina kollegor, dela med dig av din kunskap och att tillsammans göra mer än vad som förväntas för att uppnå det övergripande målet
Du gillar multi-tasking och behöver således vara välorganiserad. Du behöver vara on top of your game och vet hur du strukturerar och prioriterar ditt arbete för att vara så framgångsrik som möjligt.
Du talar flytande svenska och vi gillar dig extra mycket om du dessutom är välbekant med det svenska skolsystemet
Vad du kommer att göra:
Vara en del av teamet som lanserar och bygger upp den svenska marknaden!
Använda ditt driv till att hjälpa svenska ungdomar att uppnå bättre studieresultat. Dina framgångar kommer att innebära viktiga framsteg för dina kunder!
Ringa och prata med föräldrar och elever som behöver hjälp med studierna och förklara hur GoStudent och vår service fungerar
Lyssna och förstå elevernas behov, samt para ihop dem med den perfekta privatläraren för just deras profil och behov
Hjälpa kunderna att välja rätt studiepaket för just dem
Hjälpa dina nya kunder att använda vår plattform på bästa sätt samt presentera dem för vårt Customer Success Team
Hjälpa till att anpassa interna processer till den svenska marknaden
Dela tips och tricks med dina kollegor samt komma med nya idéer för att kontinuerligt arbeta med att förbättra vår produkt och våra interna processer
Det finns en snabb karriärväg att gå för den som så önskar!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav