OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkomna till Rekryteringsmässa på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Datum: 26 januari
Tid: Mellan kl. 10-12
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm, T-bana Hötorget.
Medtag CV och personligt brev.
Beskrivning av företaget: Loyalty AS är en av Norges största aktörer inom callcenter/TM med över 20 års erfarenhet av branschen. Bolaget har välkända kunder såsom BMW, SOS Barnbyar, Telenor, Amnesty och Egmont. Loyalty har nu etablerat sig i Sverige och sitter i nya, fräscha lokaler med ett attraktivt läge i Solna Centrum. Loyalty erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och arbetar aktivt med att utbilda och vidareutveckla sina säljare för att tillgodose en kvalitativ säljprocess och en personlig utveckling för de anställda.
Beskrivning av arbetsuppgifter: - B2B-försäljning, B2C-försäljning, prospektering och/eller mötesbokning för Loyaltys välkända kunder. - Nykundsbearbetning över telefon gentemot nyckelpersoner på mindre och större företag runtom i Sverige, försäljning mot privatpersoner, och/eller mötesbokning av företagsrepresentanter för olika bolag.
Personliga egenskaper För att lyckas i denna roll tror vi att du är: - Driven, målmedveten, framåt och arbetar strukturerat. - Intresserad av försäljning och vill vidareutvecklas eller är i början av din karriär.
Erfarenheter:
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller försäljning, men inget krav.
Anställningens varaktighet (tillsvidare, visstid): Anställning sker månadsvis, 1-4 månader hos Express Rekrytering därefter finns möjligheter till tillsvidareanställning hos kund.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Linda Filipsson
0735281071
Rekryteringskonsult Rebecca Wallgren
072-6448392