Telefonintervjuare - Heltid i Solna!

Arbetsbeskrivning

Vi på Submit expanderar och söker just nu en Telefonintervjuare på heltid till en av våra kunder belägna i Solna, med planerad start i Juli.



Tjänsten är på ett bra företag där de bryr sig mycket om sina medarbetare och stämningen på jobbet, det är viktigt att alla klickar på ett personligt plan och trivs. De är avslappnade, prestigelösa kollegor som står med fötterna på marken.

Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka, analysera och bidra till förbättringar hos kunder. Du kommer att vara en del av ett dedikerat team som strävar efter att göra processer bättre.

Om du vill vara med och göra skillnad och har en passion för att förstå kundbehov och förbättra processer, så är du den vi söker.

Arbetet
Vi söker en engagerad och kommunikativ person som vill bli en del av vårt team som telefonintervjuare på heltid. Som telefonintervjuare kommer du att ha en central roll i att kartlägga och förbättra vår säljprocess för att minska churn för våra solcellskunder. Du kommer inte att sälja, utan istället ställa frågor för att få insikt om hur vi kan förbättra vår kunds process.

Arbetsuppgifter

- Kontakta personer som tidigare har varit i en process för att köpa solceller, men har avbrutit på vägen.

- Utföra telefonintervjuer för att samla in information om deras upplevelse och de faktorer som ledde till avhoppet.

- Ställa relevanta frågor för att identifiera möjliga förbättringsområden i vår säljprocess.

- Dokumentera noggrant alla insamlade data och rapportera till teamet.

- Samarbeta med vårt säljteam för att implementera förändringar och föreslå åtgärder för att minska churn.

Kvalifikationer

- Tidigare erfarenhet av telefonintervjuer eller kundservice är meriterande.

- En utmärkt kommunikationsförmåga och förmåga att skapa förtroende och lyssna aktivt.

- Förmåga att ställa relevanta och utforskande frågor för att få djupare förståelse.

- Noggrannhet och förmåga att dokumentera och rapportera resultat.

- En positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt såväl som i team.

- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Arbetstider
Måndag - Fredag
08:00 - 17:00

Om du känner att det här kan vara rätt för dig får du gärna skicka in ditt CV och personligt brev så hörs vi!

Om du har några frågor eller funderingar kan du kontakta Emil Voxby på emil@submitbemanning.se, eller ringa på 076-724 61 67.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Submit Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2023
  • Ansök senast: 2 december 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024