Telefonist

Telefonist

Arbetsbeskrivning

Kontaktcenter, Nässjö

Tycker du om att arbeta med service och vill utvecklas inom serviceyrket? Vill du vara en betydelsefull länk mellan länets invånare och vården? Sök jobbet som telefonist på Kontaktcenter i Nässjö.

Vi söker
Till Region Jönköpings läns kontaktcenter söker vi en telefonist! Vi ser gärna att du har erfarenhet som telefonist eller inom liknande yrken. Då datorn är vårt arbetsverktyg är god datavana ett krav. Kommunikation är en betydelsefull del i arbetet och vi vill därför att du besitter goda språkliga kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder härliga och fräscha lokaler med trivsam arbetsmiljö. Du arbetar med ett sammansvetsat team och får möjlighet att utveckla din serviceförmåga genom att vägleda och hjälpa både länets invånare och de olika verksamheterna inom Region Jönköpings län. Arbetet bedrivs på dygnets alla timmar och alla dagar i veckan. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 80 % . Tillträde sker 1 februari 2021 eller enligt överenskommelse.

Det här får du arbeta med
Dina arbetsuppgifter är att svara i telefon och lotsa den uppringande till rätt person eller enhet, samt besvara enklare frågor. I tjänsten ligger även en del administrativa arbetsuppgifter så som t.ex. hjälpa invånarna att spärra och försegla sina journaler i vårdens journalsystem, stödja användningen av E-tjänster, besvara direkta frågor från allmänheten som rör Regionens verksamhet via telefon eller via vår funktionsbrevlåda, söka olika jourer, administrera sms-påminnelser mm.

För att du ska trivas hos oss
Du som söker är en flexibel och serviceinriktad person. I arbetet som telefonist är det betydelsefullt att du ger ett gott bemötande. Du arbetar bra med andra och trivs med självständigt arbete då nattarbete kan förekomma. Du är kommunikativ, strukturerad och lyhörd för våra kunders behov av service. Du har en vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

Så här gör du om du är intresserad
Vid frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Viorica Gosta på tfn 010 – 243 01 51.
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag och vi ser gärna att du skickar in din ansökan redan idag.

Sista ansökningsdag är 2020-11-15. Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla typer av rekryterings- eller annonseringserbjudanden.



Kundens behov står i fokus för Verksamhetsstöd och service. Vi är runt 1 000 medarbetare inom nästan 100 befattningar. Vi arbetar inom 14 områden för att ge stöd och service till Region Jönköpings läns verksamheter och länets invånare.
Verksamhetsstöd och service är Region Jönköpings läns spjutspetsar på stöd och service. Det ger oss förmånen att få arbeta med sådant som skapar verkligt värde för våra kunder – regionens medarbetare patienter och besökare.
Vi samlar runt 1 000 medarbetare - alla med viktiga kompetenser - inom 14 områden och nästan 100 befattningar.
Våra områden har vitt skilda uppdrag men alla förenas vi i viljan att göra det bästa för våra kunder. Att värna om våra egna medarbetare för att de ska trivas är också centralt.
Läs mer på Region Jönköpings läns webbplats Verksamhetsstöd och service som arbetsplats

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Jönköpings län
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Husargatan 4
None

Postadress

Husargatan 4
Jönköping, 55111

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024