Telefonist, 75%, med start 22/4. Sök redan idag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

respondagroup.se och läs mer om oss.

Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt lätt att lära sig nya system är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

 

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

 

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% som inleds med 6- månaders provanställning.
Start: 2022-04-22.
Lön enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 07.00-18.00



Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt

Om oss

Responda Group bildades 2021 när Responda AB förvärvade Kalix Tele24 AB. Båda organisationerna har gedigen erfarenhet från branschen och gott renommé. Att göra en sådan satsning ger trovärdighet till Responda Groups ambitioner att fortsätta växa både organiskt och genom förvärv.



Kalix Tele24 har funnits i branschen sedan 1992 och Responda grundades 2008. Som Responda Group är vi marknadsledande och har vunnit utmärkelser och priser för fantastisk service och som god arbetsgivare – men resan har bara börjat. Vi ska bli en leverantör och partner som ger mervärde på riktigt. Vi vill vidareutveckla fungerande och kostnadseffektiv outsourcing för företag, som förverkligar mål både idag och framåt.



Tillsammans hanterar vi dagligen ca. 20.000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr har har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responda Group, Haparanda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 14 april 2022

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024