Telefonist

Arbetsbeskrivning

Tivolit har 32 attraktioner och 6 restauranger, spel, två butiker samt ett varierat utbud av konserter.Företaget har ca 80 tillsvidareanställda och sysselsätter tillsammans med hyresgäster ytterligare 1400 säsongsanställda. Attraktion & Kassa är både Gröna Lunds äldsta och största avdelning med över trehundra säsongsmedarbetare.Avdelningen är naturligt uppdelad i två funktioner, åkattraktioner och kassor och ansvarar för den dagliga driften av 31 åkattraktioner med över 9 miljoner åk på en säsong och 7 kassaenheter.Attraktion & Kassa har även hand om driftledningen av Spökhuset samt Gröna Lunds klädförråd. Som Telefonist[arbetar du[i Gröna Lunds växel där du besvarar externa såväl som interna samtal.Växeln fungerar som en sambandscentral med tyngdpunkt på information.Även enkare kontorsarbete ingår i tjänsten.Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska.Du har lätt för att lära och är bra på att hantera stressiga situationer. Vi är redo för dig!Är du redo att anta utmaningen och besöka oss för en audtion?

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekrytering på, Parks and Resorts
   010 708 94 00
Cecilia Palmberg, HR-specialist, rekrytering
   076-540 44 05
Rekrytering på, Parks and Resorts
   010 708 94 00
Rekrytering på, Parks and Resorts
010 708 94 00
Caroline  Lidholm,
010 708 9411
Rekryteringen Gröna Lund, Parks and Resorts
010 708 94 00
Caroline  Lidholm, Rekryteringschef
010 708 9411
Rekryteringen Gröna Lund, Parks and Resorts

Rekryteringen Kolmården, Parks and Resorts

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gröna Lund
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 20 december 2007
  • Ansök senast: 19 januari 2008

Besöksadress

Allmänna Gränd 4
None

Postadress

LILLA ALLMÄNNA GRÄND 9
Stockholm, 11521

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024