OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tivolit har 32 attraktioner och 6 restauranger, spel, två butiker samt ett varierat utbud av konserter.Företaget har ca 80 tillsvidareanställda och sysselsätter tillsammans med hyresgäster ytterligare 1400 säsongsanställda. Attraktion & Kassa är både Gröna Lunds äldsta och största avdelning med över trehundra säsongsmedarbetare.Avdelningen är naturligt uppdelad i två funktioner, åkattraktioner och kassor och ansvarar för den dagliga driften av 31 åkattraktioner med över 9 miljoner åk på en säsong och 7 kassaenheter.Attraktion & Kassa har även hand om driftledningen av Spökhuset samt Gröna Lunds klädförråd. Som Telefonist[arbetar du[i Gröna Lunds växel där du besvarar externa såväl som interna samtal.Växeln fungerar som en sambandscentral med tyngdpunkt på information.Även enkare kontorsarbete ingår i tjänsten.Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska.Du har lätt för att lära och är bra på att hantera stressiga situationer. Vi är redo för dig!Är du redo att anta utmaningen och besöka oss för en audtion?
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekrytering på, Parks and Resorts
010 708 94 00
Cecilia Palmberg, HR-specialist, rekrytering
076-540 44 05
Rekrytering på, Parks and Resorts
010 708 94 00
Rekrytering på, Parks and Resorts
010 708 94 00
Caroline Lidholm,
010 708 9411
Rekryteringen Gröna Lund, Parks and Resorts
010 708 94 00
Caroline Lidholm, Rekryteringschef
010 708 9411
Rekryteringen Gröna Lund, Parks and Resorts
Rekryteringen Kolmården, Parks and Resorts