OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceinriktad telefonist till vår växel/felanmälan i Norrköping.
I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och kunder.
Telefonväxel och felanmälan är huvudsakliga arbetsuppgifter men även en hel del andra administrativa arbetsuppgifter kommer att ingå i
tjänsten.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som telefonist kommer du att ta emot felanmälan via telefon samt från digitala orderlådor, och leverera dessa till berörd personal.Du kommer även att hantera Sodexos egen telefonväxel. Det föväntas också att du aktivt medverkar i utveckling och planering av dina arbetsområden samt den övergripande verksamheten. Du medverkar också till att interna regler, rutiner och policys efterföljs. Hos oss erbjuds du ett givande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. Du kommer att få ta mycket eget ansvar med koordinerande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta på en dynamisk arbetsplats tillsammans med engagerade kollegor som gillar att ha kul på jobbet!
Kvalifikationer/Krav:
Vi söker dig som har god telefonvana och utrycker sig mycket väl i svenska och engelska, i tal och skrift. Du har mycket goda datorvana, framförallti Officepaketet och Outlook. Minimum två års erfarenhet av administrativt arbete är ett måste. Det är mycket meritterande om du har erfarenhet av att jobba med facility management.
Egenskaper:
Som person är du serviceminded, problemlösningsorienterad, kommunikativ, självgående, lugn och flexibel. Du lyssnar in och förstår våra kunders behov och överträffar våra kunders högt ställda förväntningar. Du trivs i att arbeta självständigt såväl som i team och känner dig bekväm i att arbeta i en miljö med högt tempo och snabba förändringar. Du har mycket god förmåga att hålla ordning och reda samt prioritera dina arbetsuppgifter. Vi jobbar mycket med ständiga förbättringar inom vår grupp, det är därför viktigt att du bidrar till att vi som grupp ständigt utmanar nuläget, dock får detta inte ske på bekostnad av vår servicenivå till kund.
Anställningen:
Heltid, tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Placering i Norrköping
Sista ansökningsdag är Fredagen den 4 September. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum.
Frågor gällande tjänsten besvaras av Preben Nesheim:
Mail: preben.nesheim@sodexo.com
Telefon nr: 076-502 39 13
Obs! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,