OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.
Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är vårt hjärta.
Här arbetar våra vi med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Vi söker dig som vill bli en del av oss nu så ansök idag! Gå gärna in på www.responda.se och läs mer om vilka vi är.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört och serviceinriktat lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur vi bemöter inringare i olika situationer.
Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är gärna van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med serviceinriktade arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med härliga kollegor samt med en positiv och familjär arbetsmiljö. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.
Anställning och kontakt
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid eller deltid (75-100%). Arbetstiden är skift och fördelat mellan dagar, kvällar och helger. Vi kan erbjuda en längre visstidsanställning med väldigt stora möjligheter till en tillsvidareanställning. Så kontakta oss och sänd din ansökan, vi vill gärna höra dina önskemål för en tjänst hos oss!
Individuell lönesättning och kollektivavtal finnes.
Välkommen med din ansökan under denna vecka då vi startar upp vår utbildning under v.24.
Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?