Telefonist och kundtjänstmedarbetare till Vårdbolag i framkant, vikariat

Telefonist och kundtjänstmedarbetare till Vårdbolag i framkant, vikariat

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya kundtjänstmedarbetare som vill ingå i vårt team på Servicecenter? Är du också kundorienterad samt vill vara delaktig i en spännande utveckling av vår telefoni och kundservice kan det vara dig vi söker!

Om oss
Hos oss får du möjlighet att utveckla kundmötet för att optimera våra besökares upplevelse vid kontakt med vårdbolaget, både digitalt via olika kommunikationskanaler men också fysiskt i en kundtjänst.

Tiohundra är en professionell och trygg organisation och Norrtälje Stads största arbetsgivare. Tjänsten är ett vikariat på heltid med placering i Norrtälje. Vi utövar moderna arbetssätt med viss möjlighet till distansarbete.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi är en del av Tiohundra – det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Sammanslagningen av sjukvård och omsorg i samma företag gör oss unika i Sverige. Vårt innovativa och effektiva arbetssätt höjer kvaliteten och skapar mervärde för patienter, brukare, närstående och medarbetare. Detta gör oss också till en attraktiv arbetsgivare, vilket återspeglas i våra höga resultat i medarbetarenkäten. Tiohundra samverkar i Norrtäljemodellen som är uppmärksammad såväl här hemma som internationellt, och lyfts fram av socialdepartementet som en förebild att ta efter.

Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.

Om tjänsten
I rollen som telefonist i kundtjänst kommer du arbeta i ett team tillsammans med 7 andra inom ramen för Servicecenters uppdrag.
Vi arbetar med fokus på patienter, externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer att arbeta operativt med varierade arbetsuppgifter där kundfokus och glädje är ledord. Teamet ansvarar bland annat för bolagets centrala växel, centralkassa, patientkontor, telefoni samt e-Tjänstekortsadministration.

Ditt uppdrag blir att besvara inkommande samtal till Tiohundras växel och därigenom vägleda kunden rätt. Du kommer även parallellt att hjälpa till med enklare supportfrågor i kundtjänst.

Vi strävar efter att alla medarbetare ska ha flera kompetenser för att kunna bemanna olika roller och därmed arbeta omväxlande och få utvecklas.

Uppdrag i urval:

- Operativt telefonistarbete
- Första linjens support av e-Tjänstekort och telefonifrågor
- Ta emot och lägga in ärenden till patientkontoret gällande bland annat fakturafrågor.
- Vägleda patienter rätt inom sjukhusområdet

Om dig
Vi söker dig som har för uppdraget relevant utbildning alternativt erfarenhet som vi bedömer vara likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i:

- Telefonist/växelapplikation, gärna InAttend
- Ärendehanteringssystem, gärna Easit

Du uttrycker dig affärsmässigt på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har en hög digital mognad samt känner dig trygg i att arbeta med olika digitala verktyg. Goda kunskaper i Microsoft Office är en grundförutsättning.
Service bör vara ditt ledord där du alltid gör ditt yttersta för att bemöta kunden på bästa sätt. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer.

Du trivs att arbeta självständigt och utvecklingsorienterat och du anpassar dig snabbt och flexibelt efter nya förutsättningar, då arbetet som kundtjänstmedarbetare innehåller omväxlande arbetsuppgifter med stor variation i både tempo och omfattning. Att driva saker framåt och arbeta med ständiga förbättringar är naturligt för dig.

Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.

Vi förväntar oss att du är vaccinerad mot Covid-19.



Om Tiohundra

Vårdbolaget Tiohundra ägs av kommunalförbundet Sjukvård och omsorg i Norrtälje, ett samarbete mellan Region Stockholm och Norrtälje kommun. Med våra ca 2 500 medarbetare är vi Norrtälje kommuns största arbetsgivare.



Läs mer om Tiohundra på vår webbplats https://www.tiohundra.se/. eller följ oss på sociala medier där vi heter @tiohundraab.

Att söka jobb i Region Stockholm

Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.


https://www.regionstockholm.se/jobb

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tiohundra AB, Verksamhetsstöd
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024