OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?
Då är telefonist på Gävle sjukhus ett spännande arbete för dig!
Om rollen
Som telefonist på sjukhuset kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till regionen. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
•
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.
Vårt uppdrag bemannas mån-fre mellan 07.30-17.00 enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 75% som inleds med en sex månaders provanställning med tillträde 2 maj. Introduktion genomförs dagtid 8-14.30.
Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från en telefoniroll eller en serviceinriktad roll som till exempel handel, kundsupport eller restaurang. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.
Stämmer detta in på dig?
Personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs samt har ett eget starkt driv att komma framåt i ditt arbete. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass
Vi erbjuder
Som telefonist på regionen får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär i ett litet team med härliga kollegor, där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs – Du gör skillnad på riktigt! Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika telefoniuppdrag.
Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Anneli Backman 010-559 75 43.
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2022 av Karriärföretagen.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354