OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse att de god service? Får du ofta höra att du är nyfiken av dig? Då är detta ett spännande jobb för dig!
Coor har fått förtroendet från många företag och organisationer att vara deras första kontaktyta. Vi hjälper både offentliga organisationer och privata företag och är oerhört stolta över det vi gör. Det har gjort företaget till svenska mästare i telefoni.
Om rollen
Som telefonist kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal som du ser till att förmedla till rätt destination och hanterar även inkommande akutlarm och joursökningar. I samtalen kommer du att svara på frågor och proaktivt ge service.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% och schemaläggs dag, kväll, helg och natt. Vårt uppdrag kräver bemanning dygnet runt, alla årets dagar och arbetstiderna är varierade där alla i gruppen arbetar minst en natt per månad.
Personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och skulle vara i bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress, t ex akuta larm. Vidare är du är en självständig person som är bekväm i att arbeta ensam vissa arbetspass.
Vi söker dig som tycker om din röst – den är ditt främsta verktyg i rollen som telefonist.
Vår kandidat
Detta är en roll för dig som har gymnasieutbildning eller motsvarande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från liknande serviceroll med telefonen som ditt redskap. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka information på datorn. Där är tekniskt nyfiken och tycker om och lära dig nya system och program.
Stämmer detta in på dig?
Vi erbjuder
Som telefonist på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor.
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter att utvecklas inom flera områden.
Kontaktuppgifter och övrig information
Vi väljer medarbetare utifrån personliga egenskaper och formell kompetens, d.v.s. arbetslivserfarenhet och genomförda utbildningar.
För mer information vänligen kontakta Christine Götegård Mörth på 010-559 78 02. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354