OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WeMind består idag av 17 mottagningar med ca 400 medarbetare och vi strävar efter att vara kvalitetsledande inom svensk öppenvårdspsykiatri. Med fokus på evidensbaserade vårdinsatser och kontinuerlig utvärdering av vårdutfall behandlar vi över 20 000 patienter.WeMindfinns till för att ständigt förbättra psykiatrin i Sverige. Genom effektiv, jämlik och evidensbaserad vård vill vi göra vi skillnad på riktigt.
Servicecenter i Nacka söker nu en förtroendeingivande telefonist som vill arbeta på timanställning i vår växel/servicecenter i Nacka. Vi sitter i fina nyrenoverade lokaler i Ektorps centrum på Ektorpsvägen 6. Servicecenter bemannas dagligen av tre telefonister.
Tjänsten innebär:
Hantering av in- och utgående samtal
Av- och ombokningar av patienter i vårt journalsystem Take Care
Samarbete med våra mottagningar
Vi söker dig som:
Kan täcka upp med kort varsel vid plötslig sjukfrånvaro samt planerad ledighet.
Är lösningsfokuserad
Har gymnasieutbildning
Erfarenhet från växel eller annat serviceyrke
Goda kunskaper i svenska språket
Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet, flexibilitet, samarbetsförmåga och noggrannhet.
Du får gärna vara studerande eller pensionär.
För mer information går det bra att ringa enhetschef Katja Fredsberg, tfn 070-477 80 09.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Antonelli
0733105911
0733105911
Verksamhetschef Thomas Tegenmark
084060040
0736547665
Verksamhetschef Anna Antonelli
0733105911
0733105911
Vice VD/Verksamhetschef Stockholm/Leg psykolog Thomas Tegenmark
073-654 76 65
073-654 76 65
Biträdande enhetschef WeMind Uppland Simo Glumoff
0293- 20374
IT-chef Åke Calén
073-421 45 67
073-421 45 67
Amnda Sommerville
kerstin.lofving@wemind.se
0766217061
Per Söderholm
amanda.sommerville@wemind.se