OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleenheten Landstingsservice ansvarar för fastighetsförvaltning och verksamhetsanknuten service inom Landstinget i Uppsala län.De flesta av våra kunder finns inom hälso- och sjukvården.Den största kunden är Akademiska sjukhuset.Vi är organiserade i två affärs-områden som skall utveckla värden för vården.Landstingsservice är miljöcertifierad.Vi är en hälsodiplomerad förvaltning.En tjänst är en tillsvidareanställning, heltid med tillsättning i augusti 2008 (ref nr 07/08).Vi söker samtidigt också en timanställd telefonist med start i augusti som kan rycka in när vår verksamhet har behov (ref nr 08/08).Teleenheten ansvarar för landstingets telefonväxel.Verksamheten omfattar cirka 7 800 anknytningar, personsökarsystem och patienttelefoni.Vi arbetar i en modern PC-miljö med växel MD 110 och hänvisning Netwise CMG.Växeln förmedlar cirka 5 000 samtal varje dygn.Vi har arbetsplatser i både Uppsala och Enköping.Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i vår växel på schemalagd arbetstid vardagar mellan 07:30 och 17:00.Beroende på din erfarenhet kommer vi initialt anpassa ditt schema och upplärning kommer att ingå. Din kompetens Du har en treårig gymnasial utbildning eller motsvarande.Du har goda kunskaper i svenska och engelska och förmåga att uttrycka dig väl.Du har erfarenhet av arbete i en växel men även annan erfarenhet av telefoni eller inom något serviceyrke är intressant.Arbetet ställer krav på stresstålighet och en förmåga att kunna fokusera och prioritera.Du tycker om att ha kontakt med människor via telefon och har service och öppenhet som ledstjärnor. Eftersom män är underrepresenterade på vår arbetsplats ser vi gärna manliga sökande.Är du intresserad?
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?