OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av telefonistyrket? Trivs du med ett socialt jobb i en miljö full där du får nyttja din goda kommunikationsförmåga? Är ditt servicemind på topp? Då så! Här har vi något för dig!
Om tjänsten
Perido söker en telefonist till vår kund som är en av landets största myndigheter och ekonomiska trygghetssystem. Tjänsten är placerad i Åmål.
Dina arbetsuppgifter
Som växeltelefonist hanterar du inkommande ärenden från samarbetspartners vilket besvaras via telefon och mejl. Vissa ärenden kan vara på engelska. Dina arbetsuppgifter går ut på att ge att ge allmän och specifik information utifrån behov, support kring självbetjäningstjänster samt viss handläggning.
Dina egenskaper
Vi tror att du som söker tjänsten har erfarenhet av telefonistyrket och har en fingertoppskänsla i varje kundmöte. Att bemöta med en trevlig och serviceinriktad ton är en självklarhet för dig och du har en förståelse för att ärenden och kunder kan vara på varierande nivåer. Till sist så ger du självklart alltid 100% och levererar med en hög kvalitet.
Så ta chansen att söka en social och rolig tjänst! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som växeltelefonist
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Stor erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
Erfarenhet av kundmöten
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 3 månader med chans till förlängning. Tillträde 2020-04-06.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31666 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?