OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hos ICA´s Koncern växel arbetar du i ett sammansvetsat team. I dagsläget är vi fyra ordinarie plus några extra som kan stötta upp vid behov och arbetstoppar.
Vi hanterar cirka 7000-10000 interna och externa samtal per månad. Samtalen varierar mellan svenska och engelska. För att trivas i rollen är du positiv och nyfiken och har en stark vilja att lära dig nya saker.
En del administrativt arbete så som registervård, dokumentuppdatering, utbilda, informera. I din roll ingår det även att vara stöttande gentemot kollegor och kunder.
Vara positiv till att hjälpa till.
Vi samverkar med alla ICA´s bolag för att bibehålla gott kommunikationsflöde som reflekterar ICA´s gemensamma värderingar. På ett enhetligt och trevligt sätt levererar service i världsklass.
Applikationen vi arbetar i är Tele2 Växel.
Krav på formell kompetens och erfarenhet:
Vi önskar att du har dokumenterad erfarenhet att arbeta med telefon och dator som verktyg. Du har arbetslivserfarenhet från telefonist/callcenter/kundtjänstmedarbetarrollen/reception. Gymnasiekompetens och självklart har du god kommunikativ förmåga i både tal och skrift svenska och engelska och är en bra lagspelare
Önskvärd formell kompetens och erfarenhet:
Vana i att arbeta i Office365 paketet. Vår digitala kommunikation sker i större del via Microsoft Teams. Gärna erfarenhet att arbeta i Tele2 växel applikation eller liknade.
Personliga egenskaper (personlighet) som efterfrågas i rollen:
Värdesätter mycket god kommunikativ förmåga, att du är van att arbeta som en lagspelare i ett team. Ge och ta emot feedback på ett konstruktivt sätt. Agilt förhållningssätt. Att vara stresstålig underlättar i din vardag då vi stundtals har högt tryck.
Vi vill att du är social och tycker det är viktigt att skapa och bibehålla goda relationer.
Anställningsform
Tillsvidareanställning
Tillträde
2021-04-01
Kontaktuppgifter
Maria Capor
010-422 09 42
Sista dag för ansökan
2021-03-25
Vi ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. Vi värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering. Drogtestning förekommer i samband med vissa av våra rekryteringsprocesser.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
ICA Gruppen
ICA Gruppen