OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett välkännt och anrikt svenskt företag med lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten Uppdraget som telefonist är förlagt till torsdagar och fredagar kl 8.45-17.15 från 28 september fram till innan jul. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i företagets växel med att ta emot och koppla samtal till företagets 70 anställda i Stockholm, Malmö och Göteborg. Kvalifikationer För tjänsten krävs: * erfarenhet av arbete med telefon * goda kunskaper i engelska * kunskaper i franska och/eller italienska är meriterande * växelvana är meriterandeSom person är du inte rädd för att tala i telefon, har social kompetens och är bra på att utrycka dig i tal. Du tycker om att arbeta med människor, är utåtriktad och glad. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719