Telefonist/administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning rekryterar och hyr ut yrkesarbetare och tjänstemän till industri-, teknik- och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia är kvalitets- och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se Vi söker nu en telefonist/administratör till vår kund i Upplands Väsby som säljer pooler. Dina arbetsuppgifter blir i huvudsak att svara i telefon när kunder ringer samt göra en del administrativa uppgifter. Du kommer göra en prioritering av kunderna utifrån dina samtal med kunderna för att sedan lämna över till lämplig säljare på företaget. Det krävs att du är serviceminded, är van att ha kundkontakt och arbetar på ett organiserat sätt. Erfarenhet från servicebranschen är meriterande. Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010