Telefonist/administratör till kund i Stockholm city

Arbetsbeskrivning

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Är du den som ger lika mycket glädje till våra inringande kunder som till dina kollegor?

Grattis! Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och servicekänsla med kunden i fokus. Vi söker nu två (2) telefonister till vår nya kund i Stockholm city med uppstart i slutet av maj.

Om tjänsten

Som telefonist bemannar du växeln (MD 110) hos vår kund, besvarar och kopplar vidare inkommande samtal och skickar/besvarar mail. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som telefonist och din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt. Du arbetar med det övriga serviceteamet på plats i kundens lokaler. Du ska även ha goda administrativa egenskaper för att kunna stötta funktionsansvarig/arbetsledare hos kunden med dennes arbetsuppgifter såsom exempelvis registerföring, beställning av abonnemang, ändra i hänvisningssystemet m.m.

Din bakgrund

Som sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt vara noggrann. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination med ett trevligt och professionellt bemötande även i stressade situationer. Vi vill att du är ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga med ett konstruktivt förhållningssätt.

Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket (både tal och skrift). Du har även goda kunskaper i det engelska språket.

Du ska behärska växelsystemet MD110 med MX-One eller liknande system. Erfarenhet av hänvisningssystemet NOW/In Attend är meriterande men inget krav. Du har även datorvana och behärskar Office-paketet.

Ansökningarna bearbetas löpande och tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstidens utgång, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

För mer information är du välkommen att kontakta

Gruppchef Niklas Segerström 010-559 70 22, niklas.segerstrom@coor.com

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Löneanspråk mottages.
  • Dagtid 100%, 40 h vecka
  • Publicerat: 29 januari 2018

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


8 januari 2025

7 januari 2025

30 december 2024