Telefonist/Administratör till Sodexo i Norrköping

Telefonist/Administratör till Sodexo i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Tjänsten innebär sedvanliga arbetsuppgifter som telefonist/administratör för inkommande samtal från kunder och våra fastighetsskötare samt registrering och orderhantering i våra olika system. Arbetet innebär mycket kontakt med våra kunder och kollegor i olika delar av Sverige och att hålla en god kommunikation tillsammans med dina kollegor i Norrköping för att utföra alla arbetsuppgifter och rapporter. 

Du kommer att vara företagets röst utåt och ta emot inkommande samtal, hantera inkommande order via mail, registrera/hantera order i våra system samt andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom administration. 

Din bakgrund bör vara inom administration/kundhantering och det är en fördel om du tidigare har arbetat i fastighetsbranchen eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

 Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:


• Hantera inkommande samtal & mail 
• Ta emot och registrera ärenden i våra olika system
• Hantera arbetsorder åt våra tekniker
• Delta vid möten och utveckling 

Kvalifikationer:


• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda datorkunskaper är meriterande
• God telefonvana
• Goda kunskaper i Officepaketet 

Personliga egenskaper:


• Du ska vara social och trivas med att arbeta nära dina kollegor
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand 
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Du ska vara positiv och trivas med att kommunicera dagligen 
• Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:
Heltid tillsvidare, kontorstider 

Har du frågor kontakta Emelie Tholander 0765023987

Din ansökan vill vi ha senast den 230330

Ansökan kan endast göras via vår hemsida


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024