OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Kontaktcentrum ingår kommunens telefonväxel, kommunalhusets reception samt Information Järfälla. Enheten har till uppgift att svara för och utveckla de kommungemensamma kontaktytorna gentemot Järfällaborna och omvärlden i övrigt. Arbetsplatsen finns i Jakobsbergs centrum.
Järfälla kommuns Kontaktcentrum
söker
Telefonist/driftoperatör
Arbetsuppgifter:
Förutom att besvara samtal i kommunens växel ska du vara behjälplig med bl a administration av röstbrevlådor och med förändringar i kunddata. Vi har en Meridian plattform med hänvisningssystemet Trio 3,2. Vi ser inom en snar framtid flera större förändringar när det gäller programvaror och arbetssätt inom Kontaktcentrum. Rätt person kan där få en viktig roll att spela.
Kvalifikationer:
Vi vill att du ska ha erfarenhet av att hantera växelkunddata, t ex i OTM, Reflection eller Meridial Mail samt kunskap i Trio eller liknande hänvisningssystem.
Vi vill också att du är serviceinriktad och kan arbeta bra i grupp. Du måste också ha förmåga och vilja att anpassa dig till nya arbetsformer. Du måste kunna uttrycka dig väl på både svenska och engelska. Erfarenhet från ett kontaktcentrum av något slag är ett plus.
För närvarande är flertalet anställda i Kontaktcentrum kvinnor. Eftersom vi tror att en jämnare könsfördelning skulle berika verksamheten, vill vi uppmuntra även män att söka denna tjänst.