OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varje dag har du en nära telefonkontakt med cirka 500 olika kunder.Dina främsta verktyg i dessa möten är din förmåga att lyssna, din röst och våra databaser.Med dessa verktyg hjälper du våra kunder att hitta rätt - du får chansen att lösa både små och stora kundproblem.För att trivas hos oss krävs det att du har en positiv attityd till sälj och service, eftersom vi vill erbjuda kunden det han/hon inte visste att vi kan.Företaget är öppet dygnet runt alla dagar på året som innebär att du kommer att arbeta skift.Din anställning inleds med tre veckors internutbildning på heltid.Vi söker dig som: .har en positiv serviceattityd i kontakten med kunder och medarbetare.Du har en trevlig telefonröst, ler i telefonen och har god samarbetsförmåga..blir motiverad och drivs av att jobba mot uppsatta mål, och gärna har tävlingsinstinkt..har god kommunikationsförmåga, du kan uttrycka dig i tal och skrift samt är lyhörd..har förmåga att ge varje unik kund den tid och det bemötande han/hon behöver..är flexibel och kan arbeta varierande och obekväma arbetstider..känner lust att lära, för att du vill känna dig yrkesstolt och kunnig..är kreativ, säljande och har förmåga att ta egna initiativ, samt att ge rätt kunderbjudande i rätt kundögonblick.Våra grundläggande kompetenskrav: .Treårig gymnasieutbildning eller motsvarande..Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift..Grundläggande datorkunskap, PC-vana, tangentbordsvana, vana att söka information på Internet..Vi ser gärna att du har erfarenhet av ett serviceyrke..Goda kunskaper i samhällskännedom och geografi.Du bör behärska 250 nedslag/minut då vi även arbetar med tjänsten Texttelefoni för döva och hörselskadade.Test av detta kommer att ske vid intervjutillfället.