OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
[- under 2010 integrerar Kronofogden sitt kundcenter och telefonväxel, och därför söker vi nu telefonister till den nya funktionen med placering i Jönköping. Ditt nya jobb Som telefonist arbetar du med att svara på och förmedla inkommande telefonsamtal för hela Kronofogdemyndigheten. Arbetet är ett utpräglat servicearbete där det gäller att vara väl insatt i organisation och verksamhet för att snabb kunna hjälpa kunder, såväl interna som externa, tillrätta inom myndigheten. Som telefonist är du en viktig representant för Kronofogden. För många kunder kommer du att vara den första kontakten de har med myndigheten. Arbetet som telefonist ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att kunna utöva yrket på ett korrekt och trevligt sätt, både mot kunder och kollegor, även under intensiva förhållanden. Vi söker dig som har en positiv inställning till yrket och en mycket hög servicekänsla har ett gott bemötande och förmåga att behålla det goda bemötandet vid hög arbetsbelastning och i besvärliga situationer har god förmåga att arbeta självständigt har förmåga att ta till dig ny teknik och har lätt för att ta till dig förändringar har god samarbetsförmåga och tar ansvar för ditt lärande och delar med dig av kunskaper till andra vill och kan arbeta med schemalagd arbetstid samt sitta i kontorsmiljö med öppen planlösning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi vill att du känner att du kan dela Kronofogdens värdeord - offensiv, pålitlig och hjälpsam. Du ska ha 3-årigt gymnasium med godkända betyg i svenska, engelska och samhällskunskap arbetat minst två år under de senaste fem åren som telefonist, alternativt i callcenter mycket goda kunskaper i svenska och engelska goda datorkunskaper och förmåga att snabbt kunna hitta information. Övrigt Kronofogden har en Aastraväxel,[ MX-one, och som telefonist arbetar du i verktyget NOW.Sista ansökningsdag är den 17 december 2009. Om du har frågor kan du kontakta
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcelo Olivares, teamchef
010-578 36 12
Joakim Strömberg, teamchef
010-578 37 17
Pär Stuberg, facklig kontaktperson ST
010-577 64 27
Susanne Madsen, facklig kontaktperson Saco
010-577 64 30
Bo Söderkvist, HR-konsult
010-574 93 69
Patrik Willhans , Teamchef
010-5783643
Malin Almkvist Klaesson, facklig kontaktperson ST
010-578 38 68
Lars Nilsson , facklig kontaktperson Saco
010-5783591
Paulina Estephan, HR-konsult
0767-252 28 74
Ulrika Klasa, teamchef
010-579 22 53