OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleenheten i Uppsala Landstingsservice ansvarar för fastighetsförvaltning och verksamhetsanknuten service inom Landstinget i Uppsala län.De flesta av våra kunder finns inom hälso- och sjukvården.Den största kunden är Akademiska sjukhuset.Vi är hälsodiplomerade. Teleenheten ansvarar för landstingets telefonväxel.Verksamheten omfattar cirka 7 800 anknytningar, personsökarsystem och patienttelefoni.Vi arbetar i en modern PC-miljö med växel MD 110 och hänvisning DNA 5.4.Växeln förmedlar cirka 5 000 samtal varje dygn.Vi har arbetsplatser i både Uppsala och Enköping.Dina arbetsuppgifter Under vecka 26-33 kommer du att arbeta i vår växel på schemalagd arbetstid, vardag, kväll och helg mellan 07.00 och 21.00.Beroende på din erfarenhet kommer vi initialt att anpassa ditt schema.Sex veckors inskolning under deltid genomförs inför sommarperioden.Möjlighet till ytterligare tidsbegränsade uppdrag kommer med största sannolikhet att finnas efter vikariatets slut.Din kompetens Du har en treårig gymnasial utbildning eller motsvarande.Du har goda kunskaper i svenska och engelska och förmåga att uttrycka dig väl.Du har erfarenhet av arbete i en växel men även annan erfarenhet av telefoni eller inom något serviceyrke är intressant.Egenskaper Arbetet ställer krav på stresstålighet och en förmåga att kunna fokusera och prioritera.Du tycker om att ha kontakt med människor via telefon och har service och öppenhet som ledstjärnor. Eftersom män är underrepresenterade på vår arbetsplats ser vi gärna manliga sökande Senast den 18 april vill vi ha din ansökan.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?