Telefonist/koordinator på ENKV Personlig assistans AB, Heltid

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter och kan hantera många bollar i luften? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! ENKV Personlig assistans söker nu en serviceinriktad person för arbete som telefonist/koordinator.



Exempel på arbetsuppgifter:

- Koordinera inkommande arbetsuppgifter från telefon, mejl och chatt till rätt person i organisationen, tilldela dessa via Microsoft planner.
- Skapa och skicka dokument samt avtal.
- Besvara inkommande telefonsamtal
- Boka och iordningställa mötesrum
- Vara behjälplig vid konferenser


- Hantera post och scanning.
- Övergripande ansvar över allmänna ytor och kök


Samt mycket mer!

För denna tjänst är lyhördhet viktigt, det är också viktigt att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Vi ser gärna att du har jobbat med service tidigare, erfarenhet av en liknande roll är självklart meriterande men inget krav. Det viktigaste är personlig lämplighet. Som receptionist är du ansiktet utåt vilket gör det viktigt att alltid bära ett leende på läpparna samt alltid vara professionell. Viktigt är också en god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av branschen personlig assistans är meriterande. Du får tillgång till en egen dator och telefon samt annat kontorsmaterial som krävs för att kunna utföra arbetet med en god arbetsmiljö.

Arbetstider; kontorstider måndag-fredag
Start; omgående
Heltid, provtjänstgöring 6 månader och därefter övergår tjänsten till tillsvidare.

Vi söker dig som;

- Är duktig på att lyssna och kommunicera
- Är serviceminded och tillmötesgående


- Har en professionell framtoning
- Är ordningsam och noggrann
- Har gymnasiebehörighet
- Rökfri
- Körkort



Förutom tidigare erfarenheter från liknande tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att alltid leverera bästa möjliga service. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Du är organiserad och kan hålla många bollar i luften samtidigt. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten. ENKV tillämpar övervägande hemarbete, vilket innebär att du vissa dagar själv ansvarar för den fysiska bemanningen på kontoret.

ENKV ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra medarbetare bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, de representerar ENKV, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig.



Vi ser gärna att din ansökan innehåller ett cv, personligt brev samt kontaktuppgifter till referenser.



Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.

Välkommen med din ansökan!



På ENKV Assistans ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi

- Kollektivavtal
- Tjänstepension


- Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
- Privat vårdförsäkring
- Kollektivavtalsenliga försäkringar
- Marknadsmässig lön med utvecklingsmöjlighet
- Karriär och utveckling

Kontaktpersoner på detta företaget

Tony Lind
+46 (0)8 792 36 63

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ENKV
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 23 november 2020

Besöksadress

Täby City Hall, Täby
None

Postadress

Täby City Hall
Täby, 18334

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024