OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Vi arbetar med flera uppdragsgivare och tar emot många samtal varje dag.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu 2 kundservicemedarbetare / telefonister till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 75% med möjlighet att jobba upp till 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om våra kunder genom inkommande samtal. Vi varvar växel, telefonpassning och kundtjänst. Inget samtal är det andra likt!
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska Svenska och Engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: Danska, Finska och Norska.
Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.
Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.
Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till jobb2022@wecall.se
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?