Telefonist/kundtjänst till AMGA

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. 

Nu söker vi två medarbetare till ett växande och ledande bolag i Stockholm! 

Arbetsuppgifter

Som Telefonist/Kundtjänst medarbetare kommer du få en ansvarsfull roll att hantera ärenden via inkommande samtal. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt.

Som medarbetare inom företaget krävs det att du trivs med att jobba i ett högt tempo samt att du har lätt för att ta till dig instruktioner samt att anpassa dig efter olika kunders behov. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van dataanvändare.

Vi söker dig som

• Har god kommunikativ förmåga både i tal och skrift, god samarbetsförmåga och social kompetens


• Är empatisk, serviceinriktad och vill bidra till dina medarbetares trivsel


• Är ansvarfull & positiv


• Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift


Vi har idag inget krav på erfarenhet för denna tjänst utan lägger stor vikt på din personlighet. En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning ingår. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning både individuellt och i grupp. 

Stora utvecklingsmöjligheter erbjuds nationella i hela Sverige. 

Om Bolaget

AMGA är grundat av branscherfarna entreprenörer tillsammans med Gasell – och systerbolaget Ageris och förser organisationer med värdefulla humana resurser som skapar bestående affärsnytta genom innovativa upplägg. Affärsområdena bolaget är verksamt inom är konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag där tjänsten idag är inriktad mot. 

Kontoret ligger i Stockholm med en mycket familjär anda och nära till skratt. Du kommer ingå i ett liten med sammansvetsat team på ca 5-10 st personer.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 22/12 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 13 december 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024