OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst.
Vi tar emot inkommande samtal och hanterar dagligen ett tusentals kunder inom olika branscher, med olika telefonitjänster.
Vi söker nu en Ny medarbetare gärna med tidigare kunskaper inom just telefoni och kundtjänsthantering.
Som person behöver du vara stresstålig, inneha en hög servicenivå , vara flexibel och mångsidig samt ha mycket tålamod. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig flytande i BÅDE tal och skrift på Svenska samt Engelska. Du har god datavana (Officepaketet) samt lätt för att lära nya systemoch förmågan att variera program beroende på samtalets karaktär.
Som person är du lättsam, social och framåt. Du måste vara noggrann och punktlig samt strukturerad. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Som telefonist/Kundtjänstmedarbetare på iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar Ej med utgående försäljning/telemarketing).
Vi ser fram emot att höra mer om dig så tveka inte att skicka in en ansökan redan nu!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00