Telefonist/receptionist med hög servicekänsla!

Arbetsbeskrivning

Capio S:t Görans Sjukhus ingår i en av Europas ledande vårdkoncerner, Ramsay Santé, och är det första och enda privat drivna akutsjukhuset i Sverige. Sjukhuset är centralt beläget på Kungsholmen i Stockholm och har cirka 2 300 anställda, 340 vårdplatser och vi tar emot drygt 290 000 besök om året. Tidningen Dagens Medicin har utsett Capio S:t Görans Sjukhus till ”Bästa mindre sjukhus 2019”.

Vår vision är att driva framtidens sjukvård, att ge bättre vård genom att lära, utmana och förnya. Våra värderingar är ”Du är viktig – din åsikt gör skillnad”, ”Vi är nyfikna och modiga” och ”Vi vill alltid bli bättre”. Vi har en attraktiv poänglönemodell, ”S:t Göranmodellen”, och erbjuder en mängd förmåner för medarbetare via vår förmånsportal Benify, bland annat friskvårdsbidrag på 3 000 kr/år och tillgång till ett gratis gym. Vi kan även erbjuda nybyggda personalbostäder nära sjukhuset.



Beskrivning 
Nu behöver vi förstärka teamet på InfoTel med två personer som bemannar sjukhusets informationsdisk och telefonväxel.

Sjukhusets växel och Information är placerad centralt i entréhallen. Växeln och Informationen bemannas vardagar kl. 7-21:15 samt helger 8:15-21:15.


 
Arbetsuppgifter
Arbetet består av att ta emot Capio S:t Görans besökare i informationen vid huvudentrén och visa dem tillrätta på sjukhusområdet. Du svarar också i sjukhusets telefonväxel där du både besvarar frågor och kopplar vidare samtal till de olika mottagningarna och avdelningarna. Du tar även emot betalningar i huvudkassan som är placerad i Informationen. 



Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med att ta emot människor både per telefon och i en reception. Det är positivt om du är van vid kassahantering och har arbetat tidigare i servicenäringen och/eller inom vården på något sätt. Idealiskt är om du också har växelvana. 
Som person ser vi att du är mogen, flexibel och kreativ med hög servicekänsla och samarbetsförmåga. 
Vi ser gärna att du är intresserad av teknik och telefoni. Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning och vi ser gärna att du har med dig fler språkkunskaper. 
 


Villkor
Tjänsten är på heltid, 38:25 timmar per vecka. 
Du arbetar på schema med dag, kväll och helgpass och det förekommer ensamarbete. 
 



Capio – Nordens största privata vårdgivare
Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: Quality, Empowerment, Innovation och Social responsibility. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget!


Capio erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom våra sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Våra patienter kan även få hjälp via våra digitala tjänster. Capio är sedan 2018 en del av Ramsay Santé - en ledande vårdgivare med 36 000 medarbetare i sex länder. För mer information, besök https://capio.se/.


Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Måns Ulfsparre/Medicinteknisk chef
08-58 70 1384
Anna Åström
08-58701271
Anna Åström, Enhetschef
08-58701271

Sammanfattning

Besöksadress

S:t Görans Plan 1
None

Postadress

S:t Görans Plan 1
Stockholm, 11281

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024