OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
West Solutions arbetar med att utföra affärsutvecklingsuppdrag till andra företag. Där vi verkar som ett säljstöd
Vi behöver nu utöka vårt team med en administratör som i huvudsak kommer arbeta med mötesbokning samt registervård.
Främst handlar arbete att vara duktig på att kommunicera via telefon.
Du bör ha följande kvalifikationer:
Känna dig bekväm i att kontakta och föra dialog med beslutsfattare.
Mycket goda kunskaper i svenska tal och skrift.
Du är en van användare av office paketet samt mail.
Du är engagerad i ditt arbete och är en positiv person.
Mål & resultatinriktad
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta från telefon.
Du arbetar hemifrån och arbetet utförs dagtid på vardagar, varierande arbetstid mellan 5-25 tim/vecka enl ök. Så har du andra deltidsjobb alt pluggar så går det att kombinera.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.