OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill få erfarenhet inom service och telefoni som alltid är meriterande i alla roller och branscher! Då har Poolia en unik möjlighet för dig. Vi söker en telefonsupport/telefonansvarig till vår kund i Göteborg. Rollen är ett konsultuppdrag på 4-6 månader med start så fort som möjligt! Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande.
Om tjänsten
Du kommer arbeta i fina lokaler på Gullberg strandgata. Du är självständig i din roll men du kommer ha ett stöttande team på plats. Du arbetar kontorstider 08-16:30 med möjlighet till flex. Du kommer få utbildning och introduktion på plats. Din arbetsuppgifter kommer att vara;
Skapande av standardiserade ”telefonipaket”
Hantera beställningar och initial konfiguration och test av telefonerna
Hantering av abonnemang: uppstart, avslut, knytning av växelnummer, hantering av nummerserie, Görs i TCS systemet.
Hantera garantiärenden och reparationer.
Övrigt arbete i växelsystemet – hantering av enklare svarsgrupper.
Lämna ut telefoner till beställare.
Support till beställare och personal i telefonifrågor.
Primär kontaktperson i samtliga telefoniärenden och frågor.
Hantering och verifiering av vissa fakturor.
Vem är du?
För att lyckas i rollen som telefonsupport behöver du ha en god kommunikativ förmåga och tycka om problemlösning. Du har ett intresse för teknik och IT. Vi ser att du har någon form av erfarenhet ifrån IT eller support av telefoner sen tidigare. I övrigt behärskar du svenska och engelska i tal och skrift.
Om verksamheten
Som konsult på Poolia får du möjligheten att utveckla din kompetens och utöka ditt kontaktnätverk. Vid din sida har du en konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på ditt uppdrag. Vi vill att du ska trivas som konsult på Poolia och självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Underkonsulter är välkomna att söka.
Varmt välkommen med din ansökan!