OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Kunden är ett kortbolag som ger ut och marknadsför betal- och kreditkort samt profilerade kort och delbetalningar. Företaget ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige. Bolaget befinner sig i en expansiv fas. Kontoret är beläget vid centralstationen i Stockholm. Som telefonsupport svarar du på frågor från företagets kortkunder. Antingen jobbar man mot företag eller privatpersoner. Frågorna handlar om fakturor, problem med kortet, uppsägning av kortet mm. Arbetet kommer att starta omgående. Exempel på arbetsuppgifter: - ta emot samtal rörande fakturor - handläggning av kreditärenden - viss administration Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. I arbetet som telefonsupport är det viktigt att du är serviceinriktad samt har hög social kompetens. Du ska ha god datavana. Positivt är även om du tidigare har vana från yrke där du haft kontakt med kunder via telefon, gärna med någon erfarenhet av försäljning. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter våra tjänster löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Referens: ES 3622 Beskriv varför du är intresserad av detta jobb samt se till att ditt CV är uppdaterat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl