OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 10 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
I uppdraget ingår att bidra med kunskap om telefonitjänster kopplade mot Kundens system. Förutom detta så tillkommer övervakning av IT-system samt att alla tjänster och hantering av dessa ska anpassas mot eller att anpassa processer, rutiner i support och förvaltarorganisation. I detta uppdrag kommer också avtalstekniska frågor att hanteras.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 9 år dokumenterad erfarenhet av upphandling/implementation av Contact Center och KST-lösningar (kommunikation som tjänst)
- Minst 2 uppdrag med minst 3 års dokumenterad juridisk erfarenhet inom avtalsrätt, tvister och förlikning.
- Minst 3 uppdrag med minst 3 års dokumenterad erfarenhet av design/utveckling av lösningar inom ContactCenter och KST.
- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av kommunikationsplattformen Vision 80/20.
- Minst 2 uppdrag inom etablering av support och förvaltningsorganisationer.
- Minst 1 uppdrag av övervakning av IT system med tillhörande tjänster.
- Minst 1 uppdrag inom utveckling av förvaltningsprocesser och rutiner.
- Minst 1 uppdrag av större samordningsprojekt avseende informationsdatabaser exempelvis kataloginformation.
- Minst 3 uppdrag med minst 3 års erfarenhet av leverans, acceptanstest samt analys avseende ContactCenter/KST.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström