Telenor Företag - Chatt, Mail & Sociala Medier - Work-at-Home

Telenor Företag - Chatt, Mail & Sociala Medier - Work-at-Home

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare till Telenor Företag - Digital Customer Service Support - Kalmar eller Work-at-Home

Om rollen
Som medarbetare i vårt Digitala företagsteam kommer du jobba med chatt, besvara mail och hantera sociala medier för Telenors företagskunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna när du hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara kunder i chatt, mail och sociala medier rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Du kommer ge tips och idéer för att se till att kunderna får de bästa lösningarna genom att direkt hjälpa dem eller vägleda dem via hemsida för att hitta rätt information.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden.

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt hantering av kunder i våra system, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Regelbunden coachning, uppföljning och målsättning för utveckling.
Heltidstjänst med fast grundlön och möjlighet till bonus

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som har förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Du är en ambitiös och effektiv administratör. Du har goda kunskaper i att uttrycka dig grammatiskt korrekt i skrift och tal på svenska och engelska, och har lätt för att formulera dig på kundens nivå. Vi ser även att du som söker är professionell, tar ägandeskap och är noggrann i ditt arbetssätt. Du har en god arbetsmoral och ett engagerat intresse för arbetsuppgiften. Du kommer att arbeta för att nå dina måltal och för att lyckas ge kunderna rätt service. Vi ser ett värde i att du är flexibel.


Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19


Vad händer när du skickat in din ansökan?
När vi fått din ansökan kommer du få ett mail med tester skickat till dig. Därefter kommer du bli kontaktad för att få träffa oss på en presentation över video och även genomföra ytterligare ett skrivtest vilket sedan kan leda till en intervju.

Om tjänsten
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.

Tjänstgöringsgrad, heltid,
Startdatum, 16 maj
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus.
Sista ansökningsdag, 6 maj Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sitel Sweden AB
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 20 april 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Postadress

Götaverksgatan 8
GÖTEBORG, 41755

Liknande jobb


26 november 2024