Telenor söker en engagerad Team Manager till Savedesk!

Telenor söker en engagerad Team Manager till Savedesk!

Arbetsbeskrivning

Är du en engagerad ledare som vill arbeta inom ett företag som är världsledande inom outsourcing där möjligheterna aldrig tar slut?
I denna spännande roll ges du både möjligheten att få en fot in Webhelps globala community samtidigt som du får verka inom ett av vårt största och mest väletablerade uppdrag - Telenor. Du kommer arbeta på Telenors Savedeskavdelning där fokus på stabilitet och struktur premieras vilket också genomsyras i avdelningens välimplementerade, gedigna processer.



OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER PÅ SAVEDESK

I denna roll kommer du axla ansvaret över ett team på ca 15 medarbetare där din främsta uppgift är att skapa förutsättningar för att ditt team ska lyckas genom att kontinuerligt stötta och coacha ditt team mot fortsatt utveckling. Som Team Manager innehar du personalansvar och således blir medarbetarsamtal, uppföljning och utbildning naturliga arbetsuppgifter i din roll. Vidare säkerställer du kontinuerligt att teamet arbetar i önskad riktning mot att prestera efter de målsättningar som finns. Resultatansvar och måluppfyllnad är självklara delar i denna roll och vi tror därför att du är en person som präglas av driv och engagemang.

Vi söker alltså dig som är en motiverande och uppmuntrande ledare som arbetar för att främja en god arbetsmiljö som präglas av ett klimat där dina medarbetare mår bra. Du håller med oss i vår absoluta övertygelse att välmående medarbetare som trivs på sitt jobb genererar bättre resultat och prestationer.

Du tillhör avdelningens ledningsgrupp bestående av totalt fyra erfarna Team Managers vilka alla rapporterar till avdelningens Operations Manager.



FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN TROR VI ATT DU ÄR..

En naturlig inspiratör som karaktäriseras av ledaregenskaper så som hög social förmåga och professionalism. För att lyckas i rollen som Team Manager tror vi att du har tidigare erfarenhet av personalansvar och ledarskap alternativt utbildning som genererat i kunskaper vi bedömer som likvärdiga. Du arbetar självständigt, strukturerat och trivs med att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål. För att lyckas i rollen behöver du vara lyhörd inför andras behov och ha ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning, såväl kunder som kollegor. Vi ser gärna att du är en initiativrik person som bidrar med idéer och förbättringsförslag i syfte att påverka uppdragets utveckling i en positiv riktning.



Skulle du ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat med försäljning eller inom callcenterbranschen betraktar vi det som meriterande, men det är emellertid inget krav.



VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Möjligheten att få arbeta i ett globalt företag och bli en del av ett av våra framgångsrika uppdrag. Här jobbar du i en dynamisk och fartfylld miljö med högt i tak och en laganda utöver det vanliga. Vi erbjuder förmåner i form av friskvårdsbidrag, goda utvecklingsmöjligheter samt en förmånlig bonusmodell utöver din grundlön.



START: Tillsättning snarast enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08-18 samt helger 10-19.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-28

Vi genomför löpande rekrytering och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Frida Pettersson vars kontaktuppgifter du finner längre ned i denna annons.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 110'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 60+ countries.

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 28 april 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Area Manager/Teamledare

Area Manager/Teamledare

20 december 2024