OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss kan du utvecklas till en expert på kundbemötande och försäljning.
I Telenors kundservice hjälper du deras kunder som ringer in till oss och behöver hjälp eller vill köpa något. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du stöttar kunden och gör ditt yttersta för att lösa frågor och problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen ingår försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Samarbeta tillsammans med teamet och jobba med dina och teamets dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
Erbjuda produkter och tjänster till nya och befintliga kunder.
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Fördelar med att jobba hos oss
För att få rätt förutsättningar får du en betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Vi är måna om din utveckling så därför hjälper vi dig med målsättningar i det dagliga arbetet och utefter den karriär du vill göra hos oss. Du få regelbunden coachning och uppföljning för att lyckas med dina mål.
80-100% anställning med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.
I den här rollen söker vi dig som är engagerad, intresserad av att utvecklas, motiveras av att jobba med tydliga mål, uppnå hög kundnöjdhet. Du är erfaren inom försäljning eller vill lära dig hur man säljer. Du har en förmåga att förstå kunder och prioriterar deras behov.
På kontoret har vi en härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
Vi jobbar effektivt i ett högt tempo tillsammans för att vara tillgängliga för kunderna och snabbt kunna hjälpa dem. Produkter, tjänster, rutiner och arbetssätt, utvecklas och förändras regelbundet. Du behöver kunna lära dig ny information snabbt och vara kunna ändra arbetssätt.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!
Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-18:15.
Om tjänsten
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, 80-100%
Startdatum, 29 november.
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.
Sista ansökningsdag, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com, vill du se hur vi har det på kontoret så kan du kolla in vår Instagram
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656