Teleperformance söker en drivande chef till vår enhet i Söderhamn

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Vi erbjuder ett av Söderhamns mest spännande chefsjobb, vill du anta den utmaningen? Vi söker nu en chef för vår enhet i Söderhamn, en – Contact Center Manager -.I den rollen har du ett övergripande ansvar för verksamheten vid enheten. Du har med stöd av två Assistant Contact Center Managers och den övriga ledningsgruppen det dagliga och operativa ansvaret för ca 400 anställda och deras serviceleverans. Som Contact Center Manager ingår du i den lokala ledningsgruppen och ledningsgruppen centralt. Arbetet innebär att organisera och leda den operativa verksamheten mot uppställda finansiella, kvalitetsmässiga och kundspecifika mål genom ett proaktivt och strukturerat arbetssätt. I Söderhamn har vi en av Teleperformance största kunder i Norden, varför just denna roll blir extra viktig för oss. Som Contact Center Manager har du kund-, resultat- och personalansvar för enheten.

Vi söker därför dig som:

-       har mycket god förståelse för operativt arbete i en liknande verksamhet

-       har minst tre års erfarenhet av en ledande roll inom liknande verksamhet

-       har erfarenhet av ekonomistyrning och kvalitetsarbete

-       är van vid att jobba mot tydliga mål med löpande resultatuppföljning

-       är strukturerad, proaktiv, handlingskraftig och resultatinriktad

Det är även meriterande om du har en utbildning inom ekonomi eller annan likvärdig eftergymnasial utbildning.

För att lyckas och trivas i rollen har du ett stort intresse för affärer, ser helheten och förstår vikten av att motivera, analysera och driva arbetet framåt. Det är därför viktigt att du är en engagerad ledare som lägger stor vikt vid att få människor runt dig att växa och som har förmåga att skapa en drivande och positiv atmosfär.

Vårt Erbjudande Vi erbjuder dig tillfället att arbeta med ett framgångsrikt varumärke i en miljö som präglas av innovation, prestigelöshet och arbetsglädje. Då vi är ett multinationellt företag finns goda karriärsmöjligheter såväl i Sverige som i andra delar av världen. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdagen är 1 december.

Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning. Om du har frågor kring tjänsten kontakta Jonas Berggren, Country Manager Sverige, på telefon; 070-246 50 30 eller Jessica Ribbestam, ansvarig rekryterare, på telefon: 070-866 92 40.

Vi ser fram emot din ansökan!

Our philosophy is “Transforming Passion into Excellence”!

 







Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Söderhamn
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: Snarast tillsvidareanställning
  • Publicerat: 13 november 2013

Postadress

Sjötullgatan 76
Söderhamn, 82650

Liknande jobb


5 juni 2024

28 maj 2024

Sektionschef telesektion

Sektionschef telesektion

1 december 2023

27 januari 2023