OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serviceförvaltningen, IT-Enheten, Rättviks kommun söker en vikarie som telesamordnare.
Din roll som telesamordnare är att ge telefoniservice mot kommunens användare.
I tjänsten som telesamordnare kommer du att ingå i gruppen som ansvarar för kommunens telefoni.
Arbetet omfattar användarsupport med löpande hantering av ärenden, administration av vår växeldatabas så att den integreras på bästa sätt i den tekniska miljön.
Du kommer också att arbeta med teknik gällande telefonifrågor och kopplingen mellan IT-teknik och telefoni.
I tjänsten ingår även att tidvis tjänstgöra i kommunens reception och växel, där du kommer att vara en "länk utåt" mot våra användare och medborgare.
Kvalifikationer:
Erfarenhet av Centrex-2000, telefoniteknik och goda kunskaper i data.
För tjänsten gäller att du har:
.god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i grupp.
.förmåga att planera och dokumentera ditt arbete.
.en positiv, serviceinriktad och stresstålig läggning.
.förmåga att arbeta flexibelt.
.erfarenhet av att arbeta i projekt.
.B körkort är ett krav.
Vi värdesätter gott telefonikunnande i kombination med stark social läggning.Vi är en liten grupp som måste kunna jobba tillsammans och mot gemensamma mål.
Provanställning kan tillämpas.
Ansökan sänder du till:
Rättviks kommun
Tommy Rehnberg
795 80 Rättvik
Märk kuvertet "Ansökan telesamordnare"
Ärenderad "Ansökan telesamordnare"
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?