OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänst Lednings- och verksamhetsstöd, Örebro Verksamhetsbeskrivning: Lednings- och verksamhetsstöd (LoVS) är en nybildad förvaltning inom Örebro läns landsting. Förvaltningens uppgift är att stödja och ge service till landstingets ledning och kärnverksamheter. I förvaltningen ingår följande områden Medicinsk Teknik, Landstingsfastighet, Försörjning, LandstingsIT, Personal, Ekonomi, Information och Dokumentation, Strategiskt utvecklingsstöd och Kundtjänst. För närvarande är vi ca 750 medarbetare i förvaltningen och har en omsättning på ca 1 miljard. Kundtjänst består av två grupper Telefonväxeln och Kundsupport. Inom gruppen Telefonväxel ligger ansvar för bemanning och drift av telefonväxeln. Inom Kundsupport ryms idag systemansvar för telefoni och stödsystem för telefoni, support och beställningar för telefoni och fastighet. Eftersom Kundsupporten är i ett uppbyggnadsskede kommer ytterligare supportuppgifter från de olika områden som finns inom LoVS att komma till successivt. Vi söker nu en telespecialist till Kundtjänst. Arbetsuppgifter: Som medarbetare i gruppen arbetar Du i ett team och tillsammans med dina kollegor ser du till att funktionen Kundsupport fungerar på ett optimalt sätt. Medarbetarna i Kundsupport har ett högt ansvarstagande och arbetar såväl individuellt som i grupp. I ditt ansvarsområde ingår bl a . Systemansvar för vårt Contact Center system, Nortel CC6 R 5.0 . Programmering i våra Nortelväxlar . Projektledaransvar för b la IP-telefoni införande Tillsammans med övriga inom Kundsupporten arbetar du också med att: . Ta emot felanmälningar, beställningar och förfrågningar om telefoni inkl stödsystem . Dokumentera, följa upp och återkoppla . Informera via telefon/ute i verksamheter till grupper . Programmera förändringar på anknytningsnivå i televäxlarna . Förbättra kvaliten inom enheten Kontakten med kunder sker huvudsakligen via telefon vilket ställer höga krav på kommunikativ förmåga och det krävs därför en hög grad av servicekänsla. En del av arbetet är av administrativ karaktär och du bör ha förmåga att arbeta med flera saker samtidigt. Arbetet kan vara stressigt ibland varför det är viktigt att ha förmåga att prioritera bland arbetsuppgifterna. Inom Kundsupporten roteras det mellan 1:a linje telefonsupport och andra linjen utförande funktion. Arbetet i Kundsupporten är processorienterat enligt gällande införda processer. Kvalifikationer: Vi söker dig som har - Gymnasiekompetens - B-körkort - Erfarenhet av programmering i Nortels växlar - Erfarenhet och kunskap om Nortels Contact center CC6 - Erfarenhet av telefonisupport - God samarbetsförmåga - Kan uttrycka dig väl i både tal och skrift - Är noggrann och strukturerad. - Inger förtroende och skapar bra relationer. - God initiativförmåga, att du är drivande och kan prioritera. - Kan arbeta såväl ensam som i grupp - Vill utvecklas i ditt jobb och gillar ett högt tempo Vi värdesätter erfarenhet från IP-telefoni och de system vi använder; Netwise, FlexiTid, NetIQ, TM. Vi är övertygade om att mångfald i alla avseenden berikar verksamheten. Du har hög respekt för andra människor och vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ronny Carlsson, Medicinteknisk chef, Universitetssjukhuset Örebro,
019-602 22 04
Markus Kihlgren, Sveriges Ingenjörer
0581-855 87
Catharina Schlyter, förvaltninsgchef
019-602 6050
Sixten Langell, fastighetschef
019-602 73 62
Kristina Berglund, Vision
072-2492755
Tom Westerlund, Saco
019-6026 423
Catharina Schlyter, förvaltningschef
019-602 6050