OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare på kundservice får du ett spännande jobb där ingen dag är den andra lik. Hos oss får du chans att lära dig mer om hur fastigheter fungerar. Samtidigt får du ett givande jobb där du hand om det viktigaste vi har – hyresgästerna som bor i dem.
Kundservicemedarbetare Felanmälan på Telge Bostäder Som medarbetare på Felanmälan får du en betydelsefull roll där din insats verkligen gör skillnad. Tjänsten innebär att du fungerar som första kontakt och spindeln i nätet för de hyresgäster som vill göra en felanmälan. Du tar emot, registrerar och följer upp deras ärenden via telefon och e-post. Du ger förstklassig service och ser till att rätt hjälp kommer till rätt hyresgäst. Hos oss får du chans att lära dig mer om hur fastigheter fungerar. Och vem vet – vissa ärenden kanske du löser själv med hjälp av dina kunskaper och lite detektivarbete.
På Felanmälan arbetar idag sju kunniga kollegor. Vi har roligt tillsammans samtidigt som vi jobbar hårt för att ge våra hyresgäster bästa tänkbara service. Dina arbetstider kommer vara måndag – torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15. Möjligheten finns att arbeta jourpass om du vill. Då börjar du en timme tidigare och kan därför sluta en timme tidigare. I samband med det tar du även hand om de joursamtal som kommit in under natten.
Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett stort eget driv och som gärna tar ansvar och får saker att hända. Vi tror att du som söker har erfarenhet från serviceyrken, gärna från kundtjänst. Du trivs bäst när du får ge förstklassig service och försöker alltid att överträffa kundens förväntningar. Eftersom du kommer i kontakt med hyresgäster som upplever problem, är det viktigt att du själv är lösningsorienterad och positiv.
Hos oss får du som tycker att fastighetsbranschen är spännande, en chans att utvecklas och lära dig mer. Våra kärnvärden – öppen, enkel, personlig och modig – genomsyrar hela vår verksamhet och känns naturliga för dig.
Krav
Erfarenhet från fastighetsbranschen och av kundkontakter, gärna kundservice.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Goda kunskaper i Office-paketet.
Meriter
Fastighetsrelaterad högskoleutbildning/examen, gärna med byggteknisk inriktning.
Flerårig erfarenhet av arbete på fastighetsbolag eller inom fastighetsbranschen.
Kunskaper och erfarenhet av Vitec Teknisk förvaltning, Vitec Hyra, Solidus, Outlook, Office-paketet och CSR-system.
Flerspråkig.
Jobba hos Telge Vi uppmuntrar våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. På Telge finns goda karriärmöjligheter och en kultur som ger dig möjlighet att påverka på allvar. Det är viktigt att alla som arbetar här mår bra och därför erbjuder vi även friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.
Kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Ida Södersten, servicechef Bobutiken Telge Bostäder och Telge Hovsjö, 08-550 226 47. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Marina Brunsärn, HR-specialist, 08-550 231 20. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Sara Sundvik Runne för SACO. Du når båda på 08-550 220 00.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Sista ansökningsdag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten. Därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt, men senast 31 augusti 2017. Sökord: kundservicemedarbetare, kundservice, felanmälan, kundärenden, serviceärenden, servicemottagare, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundmottagare, Telge Bostäder, fastighetsärenden, fastighetsservice.
Kontaktpersoner på detta företaget
Veijo Stenbäck
550 298 07
Jari Koskinen
08-550 298 03
Charlotte Dannefalk
Marie Reinius
Sven Strand
Maria Stenbäck
Lisbeth Näsdal
Ida Södersten
Petra Härnwall
Lars Gustafsson