Telia söker kundservicemedarbetare till Kreta!

Telia söker kundservicemedarbetare till Kreta!

Arbetsbeskrivning

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor. Välkommen till Telia, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. 

Teleperformance växer och vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med Telia och vårt kontor i Chania. Söker du ett långsiktigt äventyr är arbetet på Teleperformance en möjlighet för dig!  

Vi har löpande starter framöver.  Vill du följa med oss till vackra Kreta? En ö med härliga stränder och behagligt klimat året om - Ta chansen att jobba utomlands! 

Vad vi kan erbjuda dig:  
Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta 
Utbildning i 3 veckor, så att du blir expert på ditt område!   
14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner).  Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter  
Många interna utvecklingsmöjligheter
Nordiskt management   
Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar   
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor! 
  
Om tjänsten:  
Hos oss arbetar du med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.  

På Telia är det ett stort fokus på merförsäljning med dagliga säljmål för att kunna möta kundens önskemål och behov på bästa sätt - vi arrangerar bl.a. teamtävlingar men även individuella tävlingar.  
  
Vi söker dig som: 
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är service-minded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. 
  
För att trivas på Telia och Teleperformance:  
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta. 
Om du gillar att ge service, motiveras av försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas hos oss på Teleperformance och Telia. 
  
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.  

Ansökan: 
Sök redan idag då intervjuer sker löpande! 
Har du frågor kring tjänsten vänd dig till ansvarig rekryterare Malin Lindell, malin.lindell@nextu.se 

Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.  Läs gärna mer på www.nextu.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nextu
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 2 februari 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024