Telia söker kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice.
I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram.




Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
Enklare supportärenden
Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning
Följa upp och administrera kundserviceärenden




Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!


Vi tror att du:
Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
Brinner för att jobba med service











Din erfarenhet:
Fullgjorda gymnasiestudier
Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
God kompetens i skrift
Tidigare erfarenhet av service
Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande




Om företaget
Om företaget
Du kommer att arbeta i Teleperformance nya och fina lokaler i Solna.
Vi erbjuder
Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
Lön enligt kollektivavtal
Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
Arbetstid alla dagar i veckan mellan 08.00- 19.00



Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!


Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wopify Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2024
  • Ansök senast: 5 augusti 2024

Postadress

Klarabergsgatan 60
Stockholm, 11121

Liknande jobb


Senior Customer Success Manager

Senior Customer Success Manager

7 september 2024

6 september 2024

Claims Agent

Claims Agent

6 september 2024