Telia/ComHem söker kundtjänstmedarbetare till Kreta!

Telia/ComHem söker kundtjänstmedarbetare till Kreta!

Arbetsbeskrivning

TA CHANSEN ATT JOBBA UTOMLANDS PÅ VACKRA KRETA!

Vi har löpande starter framöver och söker dig som vill arbeta, bo och utforska vackra Kreta, Grekland. En ö med härliga stränder och behagligt klimat året om - Ta chansen nu!

Söker du ett spännande jobb som ger dig internationell arbetserfarenhet, goda utvecklingsmöjligheter och ett minne för livet? Då är detta något för dig!

Aktuella startdatum:
1 augusti
16 augusti
29 augusti
12 september

Vi håller intervjuer löpande, sök tjänsten idag!

Om tjänsten:
Som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär.

I arbetet som kundservicemedarbetare för vår välkända svenska teleoperatör kommer du stötta kunder med merförsäljning, fakturafrågor och andra frågeställningar. Vi jobbar även med nyteckning av abonnemang.

Du kommer att ingå i ett dynamiskt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov. De arbetar med många kända varumärken och ger deras anställda en fantastisk möjlighet att utvecklas inom både kundvård, merförsäljning och ledarskap.

Vad vi kan erbjuda dig:

- Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
- 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner).
- Du kommer ha en hög provision som baseras på dina prestationer.
- Många interna utvecklingsmöjligheter.
- Nordiskt management
- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!


Vi söker dig som:

Brinner för service och framförallt merförsäljning, har glimten i ögat och drivs av utmaningar kommer att trivas hos oss! Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av kundtjänst samt merförsäljning sedan tidigare är detta ett stort plus i kanten.

Du har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell, noggrann och säljinriktad. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.

För att trivas på Telia och Teleperformance:
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.

Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.

Övrigt:
Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannix AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024