OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TeliaSonera rekryterar Kundtjänstsäljare till julvikariat 15/12-15/1 samt även till längre vikariat. Anställning föregås av intern utbilding som startar i slutet av november.
Plats: Arbetsförmedlingen Expo, Sveavägen 24-26, Stockholm.
Tid: Onsdag 7/11, kl. 13:30-14:30.
Det är drop in, så du kan komma när du vill mellan dessa tider och träffa arbetsgivaren. Ev. kommer flera företag att deltaga vid rekryteringen, så ta med tillräckligt många exemplar av dina ansökningshandlingar.
Telia Kundtjänst är en del av TeliaSonera Sverige. Vi satsar på att bli Sveriges Bästa Kundtjänst. Kundtjänstens ca 1 000 medarbetare har varje år ca 9 miljoner personliga kundmöten.
Kundtjänst strävar efter att säkra kundmötet med ambitionen att lösa kundens ärende i första kontakten i enlighet med Telias vision och värderingar. Vi är viktiga varumärkesbyggare för hela Telia.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Du besvarar inkommande telefonsamtal och arbetar med merförsäljning med utpekade säljmål på individ. Du ska aktivt sälja Telias produkter och tjänster till privatkunder, lyssna av kundens behov, beskriva produkt/tjänst och pris, argumentera fördelar och nå avslut. Du etablerar goda kundkontakter och hanterar lättare reklamationer. Du tar självständigt ansvar för dina egna mål och din egen utveckling. Individuell återkoppling i samråd med närmaste chef tillämpas kontinuerligt.
Vem är du?
- Du är engagerad och driver mot uppsatta mål samt har ett stort intresse av att tala med kunder.
- Du är sälj- och resultatinriktad och uppfattar köpsignaler.
- Du är flexibel och kan uttrycka dig i tal och skrift och har en god social förmåga att samverka i team och ta eget ansvar.
Din kompetens och erfarenhet
- Allmän gymnasiekompetens - eller motsvarande kompetens
- God kunskap i Office-paketet.
- God förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska. Kan du ytterligare språk är det meriterande.
- Säljutbildning/säljerfarenhet är meriterande.