OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telko.
Om företaget:
Telko är ett internationellt företag och har idag operativa enheter i 15 länder. Företaget grundades 1908 och är en länk mellan industrikunder och internationella råvarutillverkare. Telko distribuerar plast, kemikalier och smörjmedel och tillhandahåller en omfattade teknisk expertis inom produkt och processutveckling. De erbjuder ett komplett utbud av råvaror som krävs för att deras kunder ska kunna producera och tillverka produkter av högsta kvalitet. Telko är strategisk samarbetspartner till Castrol som erbjuder högkvalitativa och världsledande fordonssmörjmedel och verkstadsprodukter. Det svenska huvudkontoret ligger i Upplands Väsby där du blir en del av ett mindre team med god sammanhållning.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med kundsupport och administration och är med i hela arbetsprocessen från inköp till leverans. Du ansvarar för orderhantering, beställningar, fakturahantering och inköp. I rollen har du som kundservicemedarbetare även ansvar över order och lagerhantering och planering av leveranser till Telkos kunder. Vidare har du daglig kontakt med kunder över telefon och mejl och hanterar ärenden av olika komplexitet och omfattning. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor på avdelningen samt med säljarna runt om i Norden.
• Kundsupport via telefon och mejl
• Ansvar för orderhantering och inköp
• Ansvar för lagerhantering och planering av leveranser
• Administration
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet inom servicerelaterat yrke eller kundtjänst
• Goda kunskaper i norska och engelska, både i tal och skrift
• Grundläggande kunskap i Excel
• God systemvana och kunskap i M3 är meriterande
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare trivs du med mycket kundkontakt och är serviceinriktad. Då man hanterar många varierade arbetsuppgifter samtidigt är det viktigt att du är stresstålig och trivs i en bred roll. Du tar egna initiativ och ansvar för dina arbetsuppgifter och kan på ett självständigt sätt komma framåt i ditt arbete. Vidare har du en positiv inställning och är en social person som trivs med att samarbeta med dina kollegor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservicemedarbetare, kundservice, administration, orderadministratör, Upplands Väsby, Stockholm, M3, administratör, kundsupport, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, customer support, support, norska, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund