Temporary work - Customer Adviser

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. Läs mer om oss på career.payexgroup.com (https://career.payexgroup.com/).

Customer Operations uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Vi i team Closed Loop Credit Account hanterar inkomna betalningar, fakturering och teknisk support tillsammans med en av Payex större kunder.

Vi letar efter dig som älskar att jobba med starkt kundfokus, har mycket stark kommunikativ förmåga i skrift då vi mest arbetar med mejl, ser samarbete som en viktig del i det dagliga arbetet då du kommer jobba i ett mindre team samt trivs med mycket eget ansvar då ditt bidrag är avgörande för teamets resultat.

Några av dina arbetsuppgifter består av att:

- Hantera inkommande ärenden enligt uppsatta rutiner och riktlinjer framförallt via mejl i våra administrativa system men även telefoni.
- Specifikt hantera administrativa arbetsuppgifter för betalningsprocessen så som placering av betalningar och faktureringsprocesser.
- Självständigt arbeta lösningsorienterat med dagliga processer i våra system.
- Upprätthålla vår goda relation med kunden och främja långsiktig kundnöjdhet.
- Ha kontakt med vår kund i Norge, Sverige, Finland och Danmark.




Vi letar efter dig som:

- Har ett driv och vill utvecklas som person med oss på PayEx
- Har god initiativ- och genomförandeförmåga
- Har god analytisk förmåga och förståelse för komplexa sammanhang
- Har IT kompetens och intresse för att arbeta med systemprocesser
- Har god kommunikationsförmåga och hanterar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift
- Har god förståelse för kundnära arbete med service och ärendehantering




Vill du bli vår kollega? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är ett vikariat på heltid med start enligt överenskommelse till och med 2022-08-31. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2022-04-10. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta:

Monica Hagström, Team Manager, 0736623901, monica.hagstrom@payex.com.



Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106

Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.



Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

PayEx Ledger & Factoring är namnet på vårt erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. 

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sweden
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024