OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att få vara en del av en snabbt växande verksamhet där vi genom växter skapar välmående och vackra arbetsplatser? Kanske är det just dig vi söker.
Terraplants hyr ut och sköter företagsväxter, växtväggar och utemiljö till kontor och offentliga miljöer. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda växtlösningar med service av högsta kvalitet och engagemang. Terraplants är ett familjebolag som är beläget i Danderyd med erfarenhet inom branschen sedan 1967. Varje person fyller en viktig funktion för att kunna ge bästa resultat till kund.
Om tjänsten
Arbetet innefattar ekonomiadministration som t ex avtalshantering, orderhantering, kontering, fakturering samt hantering av olika system. I rollen ingår även andra administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta nära vårt säljteam och framför allt nära våra kunder vilket kräver en känsla för service och kommunikation. Du kommer även ansvara för våra kontaktvägar genom mail och telefon. Du arbetar nära tillsammans med ett engagerat team med lång erfarenhet där du kommer spela en viktig roll för vårt samarbete. Du rapporterar till VD.
Om dig
Vi söker dig med gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning, som har arbetat med motsvarande uppgifter i några år. Vi förväntar oss att du har lätt för att lära och gärna sätter dig in i nya saker med en positiv inställning. Vi ser att du är ordningsam, noggrann och samtidigt kreativ och lösningsorienterad. Du ska vara serviceinriktad och se kundens behov i första hand.
Tidigare erfarenhet av system som Visma och CRM-system är meriterande. Goda kunskaper i Excel är ett krav. Även grundläggande erfarenhet av ekonomiredovisning är en förutsättning.
Övrigt
Arbetstiden är heltid förlagd på dagtid. Vi tillämpar provanställning.
Ansökan
Tror du att du är rätt person för denna roll är du varmt välkommen att skicka CV och personligt brev.