Testare med erfarenhet av automatiserade tester, Jönköping

Testare med erfarenhet av automatiserade tester, Jönköping

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Jönköping
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader (med option på förlängning)
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget innebär att förstärka främst kundens team med test och automatisering av tester. Du kommer att ingå i två team inom ekonomiadministration och e-tjänster.

Teamet inom ekonomiadministration har fokus på utveckling av ett nytt verksamhetsstöd. I nuläget är det fokus på en ny generation av betaltjänst.

Teamen är tvärfunktionella team som arbetar enligt agila metoder. Som testare är huvuduppgiften att deltaoch hjälpa till att ta fram testfall, köra testfall. Tester kommer att ske på olika nivåer från tekniska tester upp till funktionstester. Även delta i prestanda- och lasttester, både från planering, genomförande och uppföljning.

Verktyg som används är främst Confluence och Jira. Du kommer att tillsammans med teamen även ge användarstöd för de lösningar teamen förvaltar, i en teknisk 3:e-linje.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Erfarenhet av arbete med systemtester i administrativa systemutvecklingsprojekt.
- Erfarenhet av att jobba med user stories och utforma testscenarios/testfall.
- Erfarenhet av automatiserade tester.
- Erfarenhet av att arbeta agilt och av testdriven utveckling.
- Erfarenhet av att arbeta på myndighet eller liknande organisation.
- Hög samarbetsförmåga, kommunikativ, ansvarstagande och god problemlösningsförmåga.


Önskemål om personliga egenskaper:

- God kommunikationsförmåga avseende det svenska språket, dvs kunna uttrycka sig såväl skriftligt som muntligt.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


QA Manager Stability

25 september 2024

25 september 2024

Testledare – Luleå

24 september 2024

20 september 2024