OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en bred roll inom test, testledning och kvalitetsarbete? Då har vi rollen för dig!
Som ny kollega hos InfoTech Scandinavia får du möjlighet att jobba med ny teknologi och bli en viktig kugge i ett produktföretag med korta beslutsvägar! Du får chansen att vara med och påverka både InfoTechs arbetssätt och din egen framtida inriktning. Hör av dig så berättar vi mer!
Du kommer att:
- Vara ansvarig för testmetodik
- Kontinuerligt utföra tester av programsviten Advatum
- Vara en viktig kugge vid audits från bolagets kunder
- Bli en nyckelspelare i uppdatering och vidareutveckling av det egna kvalitetssystemet
Vi söker dig som har:
- Grundläggande kunskaper om testmetoder och tekniker
- Några års erfarenheter av testarbete
- Erfarenheter eller önskan att arbeta i en bred QA roll
- Intresse av att utföra och planera testning av mjukvara, gärna både för Webb- och Windows-klienter
- Har möjlighet att jobba från InfoTechs ljusa fina kontor med goda kommunikationsmöjligheter i Alvik en stor del av arbetsveckan
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
Det är meriterande (men inget krav) att du:
- Har erfarenheter av systematiskt kvalitetsarbete baserat på etablerade kvalitetsstandarder, t ex ISO 9001 eller GAMP
- Har arbetat med audits
- Erfarenheter från regulativa miljöer exempelvis inom Life Science
Om InfoTech Scandinavia Advantum
InfoTech Scandinavia erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. En etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer.
Din ansökan
Om du uppfyller våra förväntningar och om du tycker vi och tjänsten är intressant så rekommenderar vi dig att skicka din ansökan idag via denna annons så tar vi det därifrån!
I den här rekryteringen samarbetar InfoTech Scandinavia med oss på Acely. Vid frågor om rollen, vänligen kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager, Christoffer Sjöström, christoffer.sjostrom@acely.se
Om Acely
Acely är ett bolag specialiserade på rekrytering, konsulter och kompetens inom IT och Tech. Med en kombination av våra egna konsulter, ett stort konsultnätverk och med kunden i fokus har vi sedan 2012 framgångsrikt hjälpt företag och organisationer med konsulttjänster och utveckling för en digital värld.
Vi levererar kompetens och är en förstärkning i våra kunders organisation både för korta och långa uppdrag. Hos oss hittar ni kompetens inom IT-support, IT-infrastruktur, systemutveckling, digitalisering, ledning, organisations- och verksamhetsutveckling.
Vi jobbar i hela Sverige med utgångspunkt från vårt huvudkontor i Stockholm.
Vår framgång baseras på vår förmåga att erbjuda rätt kompetens vid rätt tillfälle för varje kunds verksamhet och behov. På Acely förenas vi alla i ett starkt fokus på kompetens, engagemang, kvalité och människor. Vårt mål är att vara den självklara helhetsleverantören inom IT- och teknikkompetens.
Competence is our business!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen