OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för automatisering och kvalitet inom digital tjänsteutveckling? Tilltalas du av att arbeta med en molnbaserad plattform med bl.a. tjänstebaserad arkitektur och mobilanpassad webbapplikation? Då söker vi dig som är erfaren Testautomatiserade till Aspia! Här får du arbeta med hela produktutvecklingscykeln i en organisation som värdesätter framåtanda och höga ambitioner. Nyfiken på att veta mer? Sök tjänsten redan idag!
https://www.youtube.com/watch?v=oO7Wwe32RbQ
Din vardag
Aspia är en ledande företagspartner inom ekonomi, redovisning, HR & lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med en närvaro i hela Norden. Hos Aspia får du möjligheten att arbeta med de senaste teknikerna och en attraktiv affärsplattform i nära samverkan med krav, utveckling och design. Du kommer att vara en viktig del i vidareutvecklingen av MyBusiness för kunder och medarbetare. Du kommer att ingå i ett inhouse team som har omfattande expertis och du är med i hela produktutvecklingscykeln. Du har nära till stöd från erfarna testkollegor och är delaktig i lösningsval och utveckling av arbetssätt. Teamet jobbar tillsammans med fokus på en DevOps-kultur för att göra MyBusiness till Sveriges bästa affärsplattform för företagare. Aspia har återkommande labbtillfällen som ger dig möjlighet till kompetensutveckling. För dig med höga ambitioner finns öppningar till att växa in i en testledarroll. Din input och idéer är viktiga för oss då vi ser att individer får växa i en inkluderande, rolig och kreativ miljö.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefattas av:
Utbyggnad av automatiserad test för MyBusiness
Utföra manuella system-och regressionstester inom MyBusinessMedverkan i kompletterande/utforskande test inom övriga områden, t.ex. mobila enheter.
Självständigt ansvara, planera och driva tester inom större utvecklingsdelar.
Dialog om krav och lösningskoncept med övriga i teamet
Vara delaktig i Aspias pågående förflyttning med fokus på Continuous Delivery och en DevOps-kultur med gemensamt tekniskt ansvar för våra tjänster i produktion.
Vem är du?
För att trivas i rollen som Testautomatiserare tror vi att du är en ansvarstagande och nyfiken lagspelare som kan föra tekniska dialoger. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill komma i kontakt med dig som är strukturerad och har ett intresse för kvalitetsfrågor i hela utvecklingsprocessen. Rollen passar dig som har relevant högskoleutbildning och flera års erfarenhet av test och testautomatisering. Du har erfarenhet av testautomatisering av front-end i något ramverk. Aspia använder för närvarande Selenium Webdriver i .NET men Tricentis plattformen är under införande. Du har vidare kunskaper inom systemutveckling i .NET/C# i Visual Studio och GIT versionshantering. För denna tjänst behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har kunskaper om testautomatisering med API-ramverk, testautomatisering av Android/iOS, Continuous Integration i Azure DevOps och Javascript.
Välkommen med din ansökan!
I den här rekryteringen samarbetar vi med DevSearch. Vill du veta mer om jobbet, kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Catherine Gewalli 076-007 17 40 eller Amar Mirascic 076-000 18 86. DevSearch kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail, då de värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur de behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter. Urval sker löpande, sök redan idag!
Passar vi dig?
Aspia är ett helt nytt bolag med 1450 anställda och vi erbjuder ett brett tjänsteerbjudande utifrån våra kunders verksamhets behov. Från redovisning och lönehantering till styrelsecoachning och skatterådgivning. Aspia är en partner till brädden fylld med kunskap och erfarenhet, men också en partner med en vilja att förändra och förbättra. Vi på Aspia kommer att fortsätta utveckla vårt erbjudande för att ge våra kunder fler verktyg för ett enklare, bättre och lönsammare företag.
MyBusiness är plattformen där våra kunder hanterar hela företagets ekonomi. Från tidrapportering och lönespecifikationer till kvitto- och fakturahantering. MyBusiness möjliggör en snabb och tydlig överblick över hur affärerna går i varje ögonblick, med tillgång till rapporter och analyser. Det är ett lätt gränssnitt med sömlös tillgänglighet. Vi finns tillgängliga via plattformen när våra kunder vill ha hjälp med deras ekonomihantering eller företagande i stort.
Kontaktpersoner på detta företaget
Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog
Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin
Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson